tirsdag 15. juni 2010

Slanking!

Jeg har endelig fått den motivasjonen jeg trenger til å gjøre noe med alle valkene! Takket være inspirasjon fra Amalie føler jeg meg nå skikkelig motivert tii å starte! Kuren er ganske enkel i teorien..Jeg må holde meg unna karbohydrater! I praksis er det nok litt verre...kommer til å slite med å ikke kunne spise brød, pasta, ris, potet og diverse, men med litt viljestyrke og god fantasi så SKAL dette gå! :)

Det første jeg må til med er vel å kjøpe meg en vekt..tror seriøst ikke jeg har veid meg på 7 år, så det kan jo bli en grusom opplevelse.. Vel..jeg føler meg glad og lettet over å endelig føle at jeg kan greie det! Så da gjenstår det bare å utføre det! Ønsker meg selv masse lykke til, og håper på at motivasjonen hoder!

Syns dette var en veldig fin oppsummering av hele greia + gode råd til ulike matvarer man kan spise og ikke spise.

http://kostreform.blogs.capasitlabs.net/files/2010/01/lavkarbo3minutter.pdf

Takk Amalie :)

1 kommentar:

  1. Åh du er så evig skjønn! Og e skal lov dæ at du kommer til å klar det, bare hold på motivasjonen! ikke se hindringer, men muligheta! Ja det gir et par begrensninger, men fordelan er mye større!

    Når e kommer til oslo så kan vi hjelp og støtt hverandre:):)

    SvarSlett