lørdag 12. juni 2010

Byfest i Lillestrøm!

Tjah...jeg kan vel begynne med å fortelle at den ufølsomme typen min kanskje ikke var ale om å være ufølsom ;) Jeg fant ut hvorfor han var litt furt og vanskelig...jeg hadde visst glemt 5 måneders jubileumet vårt :O ! Men men...han tilgir meg nok en dag...jeg får gjøre opp for det neste mnd ;)

Byfesten i Lillestrøm - Hellbillies

Med gode venner og familie begynte vi å vorse hjemme hos Glen, for så å dra ut på byen i Lillestrøm for å se på Hellbillies. Første forsøk på å kjøpe servereing endte med at vi måtte snike øllet over gjerdet fordi vi hadde misset en grense vi ikke kunne ta over drikka på.. Så etter denne kriminelle handling fant vi oss et bord litt utenfor alle disse 100 vis av folkene og fikk et bord hvor det var plass til alle... dog, vi satt litt langt bak, men jeg tror jeg så en fot av vokalisten! Hærlig bra! :D Men...for å si det sik, jeg tror det er jæævla mange drita fulle mygg som svirrer rundt der borte... Jeg er nemlig oppspist! Heldigvis har jeg en som kan klø meg <3

Dagen idag har derimot vært litt mer kjedelig...:/ litt sånn små-redusert...fucked døgnrytme, og har drukket meg kvalm på vann...tror det begynner å nærme seg vannforgiftning..not good! Men i morgen er det på`n igjen! Denne gang med Donkeyboys og Postgirobygget! Så havnet vi på fyllefet igjen, HEI SKÅL! :)

1 kommentar: