onsdag 9. juni 2010

Kakebaking!

Dagen idag har vært preget av at jeg sto opp tidlig for å gå på butikken. Jeg strever meg bort de 15 minuttene det tar å gå til butikken bare for å streve meg 15 minutter tilbake med 2 bæreposer som gjorde armene mine vertfall 1 meter lengre. Jeg skulle bake kake, og måtte ha ingredienser! Jeg har lovet å bake en kake til en dåp, og måtte derfor øve meg litt... Ikke hadde jeg kixmaster, ikke hadde jeg slikkepott, ikke hadde jeg en bolle og bake i, ikke hadde jeg rivjern og jaggu viste det seg at jeg ikke hadde kaeform eller kakefat heller..Så til sammen med alt verktøyet og ingrediensene kan jeg vel si alt kaken kom på ca 1300,- Og vet dere hva?! Kakem ble et jævla misfoster! Den ser ut som et badekar hvor alt bare flyter over..alt fyllet renne av! Og ikke er det noen trøst å få av min kjære som bare ler og sier at det ikke er hans roblem, og at jeg ikke skal la det gå ut over han..grr! Jeg er jo lei meg..har brukt 1300,- på et jævla misfoster! Og ikke nok med det..det er andre forsøket!! *Død over kaker* En ting er vertfal sikkert...det blir ingen gulrotkake fra meg til dåpen!

Og nei...bildet er IKKE av min kake..man kan vel si at det er litt manipulert ;)

Vel, jeg lover at mitt neste innlegg skal bære preg av litt mer optimisme og positivitet! For nå skal jeg trøste meg med Diablo 2 og lade opp til en lang natt, da jeg ikke har tenkt å gå å legge meg sammen med min ufølsomme kjæreste!

1 kommentar:

  1. Trodde virkelig et sekund at det var den kaka du var misfornøyd med;) mwhahah! men kaka var fin den!;) ... den på bildet iallefall
    =)

    SvarSlett