onsdag 14. juli 2010

Bad Hair Day!


Håret mitt er håpløst! Jeg gir det rett og slett opp..nesten..det er UMULIG å gre...til og med etter en halv flaske balsam..tuppene er tørre og slitte, hodebunnen er fet og det e ringen farge som holder seg i håret mitt :( Så jeg bestemte meg for å ta en dag å gå til en ordentlig homo-frisør... Da fikk jeg mange gode tips, og endte opp med en del produkter! :) Fort det første må jeg aldri vaske håret i varmt vann. Det terger talgkjertlene slik at håret blir fortere fett. I tillegg skal jeg aldri bruke balsam i hodebunnen...kun i tuppene. ( Hvorfor er det ingen andre frisører som kune fortelle meg dette i alle år!!?? ) Og grunnen til at håret holder fargen dårlig er at jeg har veldig fine hårstrå.. Jeg glemte d aå spørre om det var noe som kunne gjøres...får ta det neste gang! :) Så etter 500 kr fattigere endte jeg opp med en shampoo som roer talgkjertlene, og en nydelig hårkur som jeg kun skal ha i tuppene som gjør håret som nytt! Skinnende og reparerende..og best av alt! Det er nå 5 timer siden jeg gredde håret, og jeg kan faktisk dra fingrene gjennom! WUHEY!


Tombs up for the Gay GuY! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar